Lidl i Biedronka to dwie największe sieci supermarketów w Polsce. Od lat rywalizują o klientów wprowadzając obniżki cen, promocje, obniżoną wartość rachunku za zakup kilku sztuk naraz.
W sieci zawrzało kiedy marketingowcy sieci Biedronka wysłali do użytkowników aplikacji dedykowanej temu supermarketowi SMS-y, w których porównują ceny u konkurencji – Lidlu. Internauci ruszyli do boju, tworząc memy. Zobaczcie, jak się śmieją z jednej i drugiej sieci.
Co ciekawe, odwieczną walkę i memy zaczęły wykorzystywać także m.in. IKEA czy Lisek.
ZOBACZ TAKŻE:Otwarcie sklepu Aldi w Chojnicach. Nad ranem tłumów nie było [WIDEO]
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź "Dziennik Bałtycki" codziennie. Obserwuj dziennikbaltycki.pl!
Oni dostali się do Europarlamentu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?